Friday, December 12, 2008

Good News Bad News

Good news first, or bad news? *ok rhetorical*

Good news: It's our HOLIDAYS!!!
But still, obviously, I'll not be busy rotting at home.
I'd have my own plans still. Heh.

Bad news: Maybe, we'll not see each other this year...
They say "Sayang, sayang, seribu kali sayang"
And I'll say, "Mungkin, Tidak ada rezeki kita kali ini"
"Patience is a virtue"
"Sabar itu separuh dari iman"
"Good things might come to those who wait"

But one nice quote from someone:
"Biar berjauhan di dunia, tetapi disisiku disyurga"
Or the other one:
"Biar aku berjauhan di dunia, tapi disampingmu disyurga"
-Quoted from Mr. Kambing a.k.a M. Dubai :P

Biar mengalir airmata bisu
Tetap kupercaya kepada takdir
Segala dugaan akan ku hadapi
Dengan harapan hikmahMu hadir

Bila tiba waktu itu
Disaat kita dapat bersua
Aku percaya
Ia akan menjadi suatu saat yang indah
Kerana Sabar dan Tabah

Mungkin menangis itu tanda kelemahan
Tidak begitu kepada aku
Tiada khilaf menitiskan airmata
Kerana setiap kali aku menangis
Aku rasa teramat dekat kepadaNya

No comments: