Saturday, February 23, 2008

:S

Hmms...
What should I write about?

Loneliness lagi?
Dilemma lagi syiok!!

Heh... So!
Part ni, kalau korg sanggup nak baca, bacalah...
KAlau tak sanggup, Sanggup kannn!

Aku tak tau lah kenape niari aku takder mood nak blog dalam bahasa Inggeris...
Tapi takper... Aku tak kisah...
Cume... Fikiran aku berpinar2...

Kenapa mcm jasad ini sudah tak bernyawa?
Tak boleh dinafikan hasrat tidak dapat kuluahkan kepada sesiapa pun
Entahlah kenapa. Malu? Takut dipersenda? Aku memang pengecut... Betul tak Ziza?
Diam. Kau pun sama! haha...
Hehe... Gurau jer... jangan martial art aku nanti kat skola k. Pls... hehe

Bila hati tak tenang, semua, serba-serbi tak kena...
Kalau kita cuba lupakan, mesti dia datang balik...
Ada aja yang akan mengingatkan kita pada sesuatu yang ingin kita lupakan.

Tapi, bukan ke melupakan masalah itu sama saja seperti melarikan diri daripadanya?
Hari ini, ada dua perkara yang aku sedar.

Yang baik, Aku dapat meningkatkan keyakinan diri aku.
Yang buruk, Aku sedar yang aku selalu lari dari pada masalah.
Entah lah... Aku takut... Takut kan ape aku pon tak tau...
Kentut betul lah ni budak...

Boleh tak aku luahkan isi hati aku menerusi kod-kod berikut? haha... mcm pernah dgr...

kepalaku berpinar-pinar
Tidak dapat aku menyatakan
Apa sebenarnya yang ku rasakan
Adakah ini kesal atau runsing semata2?
Nyanyian tiada bernada
Nada tiada riang
Hancur berderai segalanya

Ingin ku bernyanyi lagi
Untukmu yang terindah
Namun ku takut
Akankah sejarah kian berulang
Ku hanya impikan yang terindah
pergilah yang lampau...

No comments: