Friday, September 07, 2007

Hi! my name is Seed a.k.a CBijik

So.... dah lama gitu kan tak update blog... sorrylah kengkawanz... kite ni ader halllz... almaklumlah... poly ni bukan holiday... haha... assignment banyak... masa, sikit aja... kita pun nak happy2 mood2... nak enjoying jugak kan.... haha... I miss playing soccer. Lepas puasa nanti (and of course... lepas raya) kita nak buat team soccer boeh? haha... rinduwuwuuwu sangat main bola.... lagi2 main dgn budak2 lelaki... main dgn diorg best tau... tak rewel... haha... tapi ader jgk budak2 pompan yang gerek... ingat pulak aku kat zaman pri 5/6 and below aku... asyik turun bawah main bola dgn budak2 lelaki.... haha... perangai pon dah nak kat sama... terjumpa pula kat noridayu bte borhan... skrg dier main untuk team singapore... cool kan? tapi aku tak nafikan uh... aku ni ader lembut sikit. dier kasar. haha.... tapi dier dapat bf dulu dari aku. hahahh.... macam mana, aku tak tau. ok till here chiows!

No comments: