Sunday, December 09, 2007

Bloody pimple

I have two bloody pimples. Gonna get 3M's Nexcare tmr. Hope they work. They worked last time. Tried washing them off but no successful results... Anyway... This wont stop me from writing a poem... or puisi to be exact. :D

Kepala ku berpinar
Adakah in benar?
Segala apa yang ku inginkan
Dimabrurkannya dan kini dikesalkan...

Apa yang aku inginkan sebenarnya?
Kebahagiaan yang tidak seseorang pun dapat kecapi
Dimana perginya bumi yang kupijak
Segala yang didepan mata kupajak

Dengan apa?
Kebahagiaan yang seketika
Yang tidak dapat kurasa dengan hati nuraniku
Yang mungkin akan pudar membuatku kaku

Dimana dapatku cari semula kebahagiaan seperti dulu?
Seperti kera dicukur bulunya
Aku malu
Tiada Seorang pun tahu

Namun aku berjanji pada diriku sendiri
Kini... Aku kan mencari erti kebahagiaan itu
Kebahagiaan yang akan dapat aku kongsi bersama yang tersayang
Dimana aku tidak akan terlena akan kuasa yang Maha Penyayang...

Aku berlutut merayu
Akan keampunanmu Oh Tuhan
Berilah aku pedoman
Agar aku tidak akan sesat melayan syaitan

No comments: